Jak odblokować OBD Simos PCR 2.1 z Kess V2 china clone

Możliwe OBD odblokować Simos PCR 2.1 z Kess V2 klonem?

Spójrz tutaj: wszystkie informacje można znaleźć tutaj, aby pomóc odblokować za pomocą PCR 2,1 Kess v2 china clone .

 

Połączenie:

 

ECU połączenie tylko procedury odblokowania Bootmode!

 

  1. ECU podłączyć do zasilacza bootloadera
  2. Włącz adapter bootloader z zasilacza stabilizowanego 12V
  3. Podłącz kabel 14P600KT02 do adaptera 14P600BTLR
  4. Postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi poniżej

 

Schemat połączeń:

  1. Lutowania przewodów do sworznia CNF1
  2. Lutować rezystor 470 Ohm na dwóch klocków
  3. Lutować rezystora 1K na klawiaturze

 kess-v2-unlock-pCR2.1-wiring-1kess-v2-unlock-pCR2.1-wiring-2

Test:

Podstawowa informacja:

Przetestowane i potwierdzone przeze mnie pracy na 4 ecu / samochodów

tylko na  chiński klon  nie reworke jednostki D: ktag 6.070 ,  Kess v2 v4.036 , ksuite do 2,15

kess-v2-unlock-pCR2.1-wiring-1

kess-v2-unlock-pCR2.1-wiring-2

Porady i wskazówki narzędzi do wykorzystania:

PCR 2.1 muszą być jak wiesz odblokowana przed zapisaniem.

Na tej ecu pcr 2.1, ksuite ( kess v2 lub ktag ) wydają się być bardziej stabilny niż fgtech na PCR, ale działa też czasami: otrzymuję błąd na jednym z fgtech pCR2.1 ale nie ma problemu z ksuite. 

 

Więc jeśli masz oba narzędzia, wolą ksuite wydają się być bardziej stabilne i bezawaryjnie i samochód prowadzony ok.

Po Ci ECU odblokowane w trybie ładowania, z fgtech prostu usunąć bagażnik i lewy połączenia stykowe i czytać lub pisać na ławce.

Na narzędzia ksuite, nie potrafi czytać ani pisać ktag tylko odblokować. (alientech trzeba nad nim pracować …) 
z Kess jest ok, ale nie można użyć modułu Tricore!

Problem polega na tym, że wiązka jest podłączony do modułu Tricore. więc trzeba zbudować własny przewód ława: po prostu dostać OBD wtyk żeński na złomowisko, a przewód +12 GND i może H / L (Kline nie jest używany, ale można podłączyć go uczyni to uniwersalny kabel ławki).

Sztuką dostać wolne na błąd komunikacji zarówno fgtech i kabel kess jest użycie silnego zasilacza zewnętrznego.

gdy id narzędzie lub czytać lub pisać ECU, ECU wykona rodzaj resetu, a duża czapka wewnątrz ECU przejdzie ładowania, powodując spadek napięcia, jeśli psu nie jest wystarczająco silny, by go obsłużyć. Który spowoduje błędu łączności. To jedyna rzecz, którą trzeba dbać. 

Kiedy zrobiłem test na wiele małych PSU (jak masz jeden z twoich narzędzi) widziałem 7 woltów upuścić trochę czasu, więc ECU jest zamykany i brak łączności. 

można użyć komputera ATX PSU modded do pracy na stanowisku (zielony przewód podłączony na ziemi, aby włączyć) Myślę, że wszystko, co może zapewnić + 12V 2A będzie ok. I nie potrzeba więcej niż 12V tylko stabilne 12V. 14v niestabilne nie będzie ok 

dlatego na samochodzie nie masz problemu, akumulator samochodowy może obsłużyć prąd ładowania cap.

Nie ma immo spowodował błąd komunikacyjny na tym ecu, psu jest problem !!

Tak na zakończenie: dobra psu i OBD domowym kablem ławce, wyjąć moduł Tricore na kess = 100% testowane ławce migającym rozwiązanie pCR2.1.

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii car ecu prgrammer i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *